Update cookies preferences

Promocje i konkursy

Promocje i konkursy nadal pozostają jednym z kluczowych aspektów reklamy i marketingu, przyciągając klientów do danego produktu czy danej marki. Jednak prawidłowe ich prowadzenie często okazuje się być problematyczne. Kreując dane działanie marketingowe często warto zadać sobie podstawowe pytania tak, aby prowadzona promocja nie przyniosła większego problemu niż pożytku, np.: Czy to konkurs czy już loteria? Co to znaczy losowość? Czy muszę mieć regulamin promocji? Co to są klauzule niedozwolone? Gdzie w tym wszystkim zmieścić quazi-konsumenta? Czy loterię trzeba gdzieś zgłosić? Czy wystarczy „legal” z zasadami czy jednak lepiej mieć regulamin? Czy to przyrzecznie publiczne, czy wzorzec umowny? Co to są nieuczciwe praktyki rynkowe? Co na to powie UOKIK? To tylko podstawowe pytania, które zadają sobie przedsiębiorcy mający zamiar w ten sposób promować swoje marki i produkty. Znamy odpowiedź zarówno na te, jak i na inne pytania.