Update cookies preferences

Obsługa branży FMCG

Obsługę branży FMCG traktujemy kompleksowo. Obsługujemy zarówno korporacje, jak i małe podmioty. Jesteśmy prawnikami dla biznesu, a zatem nie koncentrujemy się na określaniu problemów, tylko na aktywnym poszukiwaniu rozwiązań. Znajomość problemów z jakimi podmioty z branży FMCG mierzą się na co dzień, pozwala nam dostosować zakres naszych usług do zapotrzebowania poszczególnych klientów. Znamy specyfikę rynku i wiemy czego się spodziewać w umowach handlowych, jak i czego w nich być nie powinno. Przede wszystkim koncentrujemy się na prawie produktów, którymi zajmuje się dany klient, jak i na zagadnieniach związanych z reklamą i marketingiem tych produktów. Wiemy, że etykieta produktu to nie tylko znakowanie i prawo żywnościowe, czy kosmetyczne, ale również znaki towarowe, prawo autorskie, nieuczciwa konkurencja, czy też kwestie public relations i ogólnego odbioru konsumenckiego.

Do wszystkich zagadnień podchodzimy kompleksowo i wolimy konkretnie wskazywać ryzyka i rozwiązania, niż operować doktryną prawniczą. Skutecznie wspieramy przedsiębiorców w sporach z organami urzędowej kontroli żywności, albowiem znamy ich podejście i zasady działania. Jednocześnie koncentrujemy się na działaniach prewencyjnych, w myśl zasady, iż lepiej zapobiegać niż leczyć. Znamy się na nieuczciwych praktykach rynkowych i balansowaniu na krawędzi, rozumiemy pojęcie przesady marketingowej, jak i wiemy co o danej kwestii może powiedzieć UOKIK. Jesteśmy również świadomi, że relacja z klientem jest w tej branży najważniejsza i nie zawsze najlepszym rozwiązaniem jest wytaczanie prawniczych argumentów.