- O kancelarii
- Obszary doradztwa
- Aktualności i publikacje
- Szkolenia
- Newsletter
- Kontakt
Obsługę agencji marketingowych traktujemy kreatywnie, albowiem wiemy, że to właśnie kreatywność stanowi podstawę ich działania. Mając na względzie specyfikę branży kreatywnej koncentrujemy się zarówno na kwestii umów zawieranych z klientami agencji, w szczególności w zakresie praw autorskich, czy znaków towarowych, jak i na problematyce współpracy z celebrytami czy influencerami, oraz na kompleksowej ocenie contentu w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
W myśl zasady „dobry zwyczaj, nie pożyczaj” szczegółowo analizujemy kwestie podobieństwa różnych treści reklamowych do już istniejących i doradzamy jak to zrobić, żeby było dobrze. Wspieramy agencje marketingowe zarówno w zakresie tworzenia prostych materiałów jak i prowadzenia kompleksowych kampanii reklamowych. Wiemy jak przeprowadzić konkurs albo akcję promocyjną oraz przygotowujemy regulaminy napisane w języku zrozumiałym dla konsumenta, gdyż sami nie lubimy czytać tych niezrozumiałych. Oceniamy pełen zakres treści marketingowych, a nasze doświadczenie w tym zakresie pozwala nam także często na wsparcie nie tylko prawne. Rozumiemy specyfikę mediów społecznościowych i płynnie zmieniające się potrzeby klientów. Wiemy czego reklama jest zakazana, jak i kiedy zakazana nie jest. Choć nie jesteśmy agencją marketingową, to też jesteśmy kreatywni.